Blog Listem

2 Şubat 2012 Perşembe

Fenerbahce

Fenerbahçe mağdur edilirken Erkiner neredeydi?
2/2/2012

Fatih Altaylı yazdı...
Galatasaraylı CAS üyesi Kısmet Erkiner konuştu. Fenerbahçe'nin savaş açtığı Fenerbahçeli Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar istifa etti.

Aydınlar, Erkiner'in söz ettiği gerçekleri bilmediğini söyledi ve istifa gerekçesini buna dayandırdı.
Erkiner'i herhalde 30 yıldır tanırım. Ticaretle uğraşırdı.

Sonra Galatasaray'ın hukuk ekibinin başına geçti. Sonrasında CAS'a kadar yükseldi. Galatasaray ile iş ilişkisinin sona erdiği dönem, benim 2. Başkanlık dönemimdir. Bu ayrı mevzu.

Asıl yazmak istediğim bu değil.

Ben, Mehmet Ali Aydınlar'ın istifa gerekçesini "inandırıcı" bulmuyorum. Daha doğrusu Aydınlar'ın "Yeni öğrendim" demesini.

Çünkü Kısmet Erkiner'in açıkladığı konu, UEFA'nın CAS'a yolladığı savunma.

Aylardır tartıştığımız ve Fenerbahçe'nin kıyamet koparmasına neden olan Pierre Cornu raporu bu savunma içinde yer alan bir unsur. Daha doğrusu savunmanın eki.

Mehmet Ali Aydınlar ise bu rapordan, daha doğrusu UEFA'nın savunmasından haberdar olmadığı için istifa ettiğini söylüyor. Ve ekliyor: "Dün akşam bir haber kanalında, CAS hâkimi Sayın Kısmet Erkiner'in açıklamalarını hayretler içerisinde izledim. Derhal bu açıklamaların doğruluğunu araştırdım ve ilgili raporun maalesef federasyonumuza 6 Eylül ve 3 Kasım tarihlerinde ulaştığını bugün öğrendim. Böylece Sayın Erkiner'in ifadelerinin doğruluğunu tespit etmiş oldum. Kendisine uyarıları nedeniyle teşekkür ederim." Bana göre bu doğru değil.

Çünkü Mehmet Ali Aydınlar, bu rapordan 18 Kasım itibarıyla haberdar olduğunu, Telegol programında kendi ağzıyla Fenerbahçe avukatı Emin Özkurt'a açıklıyor.

Ortada oldukça garip ve anlaşılmaz bir durum var.

Bana öyle geliyor ki, Kısmet Erkiner bir ip uzattı ve bu ipe tutunan Mehmet Ali Aydınlar, tehlikeli bölgeden uzaklaştı. Benim merak ettiğim, Kısmet Erkiner'in bunları söylemek için neden aylardır beklediği.

Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi'nden atılırken niye sesini çıkarmadığı ve bunları söylemediği. Ve tabii neden şimdi birdenbire bunları söylediği, daha doğru bir tabirle "döküldüğü".

Neden?
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

Hiç yorum yok: